onsdag 19 november 2008

Onsdag 081119

Dagen börja som vanligt med Eva och vi hade engelska. Som vanligt är hon sur, men help plötsligt säger hon ett skämt ingen fattar och ler igen. Vi gjorde några ynka uppgifter, och läste för varann tills det blev rast. I No så fortsatte vi med blandningar och lösningar. Rast ännu en gång och jag och Evelina bara målade och skrattade. Matte nu, satte och var i min egna värld. Lärde mig lite mer om procent... Bamba! Jag och Julia sprang till bamba. På vägen dit å hade hon redan krossat mitt finger och trampat på min fot xD
Ecklig bamba mat...Som vanligt! Och alla i bamba såg så dystra och lednsa ut. Flesta kommer och går, och bakom ryggen på de snackar alltid någon skit om en. Jag och Linda är nu ovänner, efter en msn fight. Rast i en halv timme, flesta är ute i regn och spelar pingis, flesta spelade kort spel, och som vanligt satte jag, Evelina och Louise. J och skissa lite teckningar. Skojade lite med Torbjörn på svenskan xD Ahapp, måste göra lite läxor nu....

Bai bai ^^

Inga kommentarer: